loading...
AVC#.NET
فرهاد سولاری بازدید : 11 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

در این مطلب میخواهم دستور نمایش پیغام را با آیکون و عنوان آموزش دهم منظور از آیکون همان نماد های خطا یا سوال اخطار و که اطلاعات مختلفی را به کاربر میدهند و منظور از عنوان همان اسم پنجره پیغام است شروع میکنم

من روی پنجره برنامه خود دوبار کلیک میکنم تا به بخش کد نویسی برسم هر کدی که بنویسم وقتی اجرا میگردد که فرم بارگزاری گردد ولی در این برنامه چون این فرم اصلی است بعد از بالا آمدن برنامه اجرا میشود شروع میکنم و دستور زیر را تایپ میکنم

MessageBox.show(“خوش آمدید",”پیغام خوش آمد گویی",”MessageIcon.information”);

در دستور بالا پیغامی با متن خوش آمدید و عنوان پیغام خوش آمد گویی و آیکون زیر موقع بارگزاری پنجرا برنامه نمایش داده میشود

information

به غیر از آیکون بالا آیکون های زیر را نیز میتوان قرار داد . پایان

Stop

Error

Question

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    وضعیت وبلاگ را چگونه میبینید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 320